laupäev, 6. veebruar 2010

Karjala pirukad































Üks minu soomlannast tuttav lubas mulle juba tükk aega tagasi, et õpetab mulle ühel ilusal päeval ehtsaid karjala pirukaid tegema. Minu lemmikud on porgandiga, mmm... Aga kuna aeg lendab ja lendab nii võimatult kiiresti, pole meie ühist karjala pirukate õpituba veel aset leidnud.

Kuna nami-namikad ajasid oma ühisküpsetamisega pirukaisu peale, võtsin selle küpsetamise ise ette. Retsepti võtsin Nami-namist, ei oska seda hästi siia linkida. Uskumatu, kui kaua võib üks tõeline riisipuder keeda.... Muu oli selle kõrval kõik kukepea! Aga pirukad jäid ausad, tasub proovimist. Tegin kõrvale ka mõnusa rammusa munavõi.

Kui kunagi peaks see karjala pirukate õpituba siiski aset leidma ja ma sealt mõne nipi lisaks saan, avaldan selle siin kindlasti!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar