teisipäev, 5. jaanuar 2010

Tere tulemast!

Mina olen tõenäoliselt vist küll viimane küpsetamismaniakk Maarjamaal, kel pole oma toidublogi. Tegin siis endale ka, loodan, et leiate siit vahest natuke silmailu!

8 kommentaari:

  1. Palju õnne blogi puhul! Olen seda oodanud!!! Ja järgmist Su kohvikut.. nüüd mul laupäevad vabad (eeldades, et toimub MILLALGI laupäeval jälle)!

    VastaKustuta
  2. Ohoo! Tore just sind oma esimese külalisena siin kohata! Ma jah mõtlesin, et kuidas ma küll selline klikiaegne võin olla, et mul oma toidublogi ei ole. Eks mul võtab natuke aega see arusaamine kuidas blogimise ja piltide ülesriputamise asjad käivad...
    Kohvikuga on nii, et seda peab kahjuks natuke ootama aga eks ma annan teada!

    VastaKustuta
  3. Imearmas blogi! Juba taust on selline, et ajab mooni-martsipani-pidusaia isu peale...

    VastaKustuta
  4. Aitäh, Riina! Jään põnevusega teie oma ka ootama!

    VastaKustuta
  5. Tere, nii ilusad koogid ja kõik muu!!!
    Ma ei saanud aru, kas Sul on retseptid ka või ainult pildid? Igatahes väga ilus!
    Kunstiköögi Kati

    VastaKustuta
  6. Tere, Kati! Aitäh! Esialgu on jah ainult pildid väikse jutuga.

    VastaKustuta
  7. Tubli tüdruk!
    ja ma juba küsisin, aga kas sa käisid kursustel? Anna täpsemaid vihjeid, kuidas ise ka saaks minna õppima.
    KairiZ

    VastaKustuta
  8. Mind koolitati pagar-kondiitriks Tallinna Teeninduskoolis. Kursus kestis 3 kuud, tunnid toimusid kolm korda nädalas.

    VastaKustuta